|
|
Autor |
Wiadomość |
sbartos
Nowy na forum
Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 10:45, 29 Sie 2008 Temat postu: Złodzieje! Ostrzegam!!! |
|
|
Moja żona wzięła mój telefon, bo miałem trochę kasy do wydzwonienia, i próbowała się dodzwonić do kuzynki w Anglii. Nie połączyła się nawet na sekundę, same sygnały bez poczty i złodzieje porwali 2,80 za minutę za każdą próbę połązenia (sygnał) i tak 8 razy! Co dało sumkę 22,40 Co za sieć... brak słów...
Pozdro
S.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sbartos dnia Pią 10:46, 29 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
chainsaw
Wkraczający
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: masz przewijanie piosenek w myx6-2?
|
Wysłany: Pią 13:07, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wiadomo. orange to najwieksze gnidy w kraju, polecam play, opłata do strefy schengen jest taka sama jak za połączenie w kraju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krelke
Wkraczający
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:57, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Człowieku zgłoś reklamacje, a nie zaraz "złodzieje" itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cytrus
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:45, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Po co zaraz zgłaszać reklamacje. Lepiej napisz do nich e-mail'a albo zadzwoń i opisz w im swój problem(jeśli wysyłasz e-maila, to pamiętaj o podaniu numeru Twojego telefonu i numer PUK) i wtedy się dowiesz o co chodzi... a dopiero później zacznij reklamować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cytrus dnia Sob 12:46, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sbartos
Nowy na forum
Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 13:32, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie.
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że aby mógł Pan połączyć się z siecią
zagraniczna w Wielkiej Brytanii połączenie musi przejść przez łącze
Telekomunikacji Polskiej, która pobiera opłate za minute połaczenia przy jego próbie
nawet jeśli połączenie nie zostało zrealizowane.
Mam nadzieję, że informacja okaże się pomocna.
Pozdrawiam,
Aleksandra M.
Doradca w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
PTK Centertel Sp. z o.o.
Tel: *100 lub 510 100 100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|