|
|
Autor |
Wiadomość |
barto_5
Nowy na forum
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: Wto 19:57, 25 Wrz 2007 Temat postu: [my411x] Co jest z tym Blootothem ? |
|
|
Witam serdecznie. Posiadam telefon Sagem my411x już jakieś trzy miesiące. Aż tu nagle ni z tąd, ni z owąd przestał działać mi Bluetooth Gdy próbuję go włączyć pojawia mi się komunikat "anulowano". Wie ktoś z Państwa może jaka jest tego przyczyna ? Nie wiem czy mam telefonik oddawać na gwarancję czy też nie... Z góry dziękuję za wszytskie odpowiedzi...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gruby1232
Przyjaciel :)
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:15, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Narazie wypróbuj zresetowanie telefonu w hot menu albo poszukac gdzieś w ustawieniach. Wyciągnac baterie na kilka minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barto_5
Nowy na forum
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: Wto 20:18, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie próbowałem już baterię wyciągać... I nic to nie pomogło... A w ustawieniach nic takiego nie znalazłem... Ale dziękuję za udzielenie pomocy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobiash23
Prawie jak znawca :P
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:22, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Mi tez to wyskakiwało,ale wystarczyło wlączenie i wyłączenie tela.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barto_5
Nowy na forum
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: Wto 20:26, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No niestety wyłączanie telefonu nie pomaga... No trudno, będzie trzeba się wybrać do serwisu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobiash23
Prawie jak znawca :P
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:39, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To jest jakiś błąd "systemu" poprostu. Pokombinuj coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
norbi135
Coś wie...
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z DOMU
|
Wysłany: Wto 20:52, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
wejdź w menu i przytrzymaj * i tam masz reset(chyba nie mam 411)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barto_5
Nowy na forum
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: Wto 21:07, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem dokładnie tak jak powiedział "norbi135", lecz są tam opcje "zastosowanie", "PROM", "Reset Java", "SIM lock", "Test wyświetlania" oraz "Certyfikat". Kliknąłem na "Reset Java", lecz to nic nie pomogło... Przepraszam, ale jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o telefony Sagem (wcześniej były Nokie i Siemensy).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|