|
|
Autor |
Wiadomość |
Adam34301
Nowy na forum
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:42, 26 Gru 2009 Temat postu: Konsole nes |
|
|
Witam!
Mam pytanie na temat gier na konsole nes.
Czy w grach nes musi być tak beznadziejna grafika?
Bardzo prosze o odpowiedź [/code]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krokodyl
Ojciec dyrektor
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Pią 22:49, 01 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
hmm tak bo NES jest 8 bitowcem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chainsaw
Wkraczający
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: masz przewijanie piosenek w myx6-2?
|
Wysłany: Sob 20:51, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nawet nie to co ośmiobit ale chodzi o to, że w tamtych czasach to i tak był szczyt możliwości jeśli chodzi o grafikę i dźwięk.. wtedy pare megaherców to był szczyt a dla przypomnienia niecałe 2MHz procesora i nieco ponad 5MHz grafiki to na dziś dzień niezbyt imponujące liczby... ale ten sprzet ma 27 lat!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
FilipSoczek
Nowy na forum
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:52, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Grafika w grach na NES jest podzielona na tzw. TILES'y - takie male obrazki,
co maja maksymalnie 4 kolory i 8x8 pixeli. Wszelka grafika zapisana jest
na karcie w ukladzie ROM nazwanym CHR ROM'em (CHaRacter),
czasami wgrana jest w PRG ROM, z ktorego potem wczytywana jest do pamieci
CHR RAM (VRAM), ktora powiedzmy zastepuje pamiec CHR ROM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|